• تهران،میدان انقلاب، رو به روی سینما بهمن، ابتدای منیری جاوید، ساختمان بهمن، طبقه 6، واحد 601
  • تلفن تماس :  021-66410432
  • [email protected]
  • شنبه - چهارشنبه   9 صبح - 5 عصر

بهترين زمان مصرف ويتامين ها و املاح معدني

💥آهن

✅بعد از شام (جذب آن قبل از غذا بهتر است ولي به دليل مشكلات گوارشي بعد از غذا توصيه مي شود) ✅قبل از خواب (تا مدت بيشتري در بدن بماند) ✅افزايش جذب با ويتامين ث مثل مركبات با چاي قهوه و لبنيات ١-٢ ساعت فاصله داشته باشد.

💥كلسيم

✅با چاي قهوه و لبنيات ١-٢ ساعت فاصله داشته باشد. ✅ترجيحا شب قبل از خواب مصرف نشود (در طول روز مصرف آب و فعاليت بدني مانع از رسوب كلسيم در كليه مي شود) ✅همراه يك ليوان كامل آب

💥امگا٣

بعد از غذا (غذاي چرب جذب آن را افزايش مي دهد)

💥ويتامين D, E, K, A

بعد از غذا (ويتامينهاي محلول در چربيند و غذاي چرب جذب آنها را افزايش مي دهد)

💥مولتي ويتامين ها

بعد از غذا

💥ويتامين B, C

معمولا هر زماني مي توان مصرف كرد. محلول در آب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.